Effektiv idag :)

Glad alla hjärtans dag på Er min fina bloggvänner ♥ Idag har jag hunnit vara riktigt effektiv! Efter jobbet åkte jag hem och hämtade mina träningskläder och drog till gymmet. Det var alldeles för längesen (1½ månad sedan) och idag kände jag till och med att jag verkligen längtade efter att träna. Kan vara så att jag fick mersmak av min kollega, Josefines, oerhörda träningsdisciplin. Hon tränar VARJE dag, både kondition och styrka. Önskar att jag hade lite mer av det i mig. I alla fall... Tränade gjorde jag, och det var så skönt. Gick riktigt bra idag med. En solning och en massage unnade jag mig också innan jag åkte hem för att ta emot Millis ♥ Nu hårfärg har jag fått med, och en klippning á la Lena. Jag greppade saxen och började klippa lite ;) Gött att få bort dom slitna hårtopparna. Det var nog nästan ett år sedan jag klippte mig sist?! Med håret så slängde jag i två blonderingspaket för brunt hår och lade sen i lite askblondt för att det inte skulle bli så knalltoranget. Det blir ju lätt det när man bleker håret från så mörkt, och jag ville bara ljusa ner det lite så att det skulle bli lite åt Caramell-hållet. Ville ha det lite guldigt/koppprigt utan men ändå en diskret nyans, och det blev det också. Är supernöjd! Nu skall jag ta och förbereda dagens middag, för det har vi inte tid med sen. Andreas och jag skall ju ut och beställa matsalsbord ♥ Bättre alla-hjärtans-dag-present kunde jag inte få ;)  

Jag är för övrigt inte ett stort fan av Alla hjärtans Dag, och har aldrig varit det heller vad jag kan minnas. Tycker att man skall uppskatta varandra VARJE DAG, inte bara en gång om året. Men lite blommor är ju aldrig fel, oavsett dag. Och inte ett matsalsbord heller för den delen ;)

En pic på mitt "nya heta hår". Svårt att se kanske, med tanke på att det är en webcam-pic. Men Ni får nöja Er med den för jag orkar inte ta fram kameran. 


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: kollegan josefine

Vilka fina ord....träna på nu gumman...hahaha puss puss

2011-02-14 @ 13:56:01
Postat av: Modern

Ha en bra dag. Ge Rasmus en stor kram från oss imorgon på hans födelsedag...

2011-02-14 @ 22:07:19
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: Gnistan

Det där med intensiteten på träningen låter som jag..L

Även det med färgningen & absolut saxen låter som jag :-)



Jag håller med dig om att fira alla hjärtans dag en gång om året kan kvitta, det är bättre att göra det lite då å då, men det kanske är en påminnelse för någon... :-)



Hur som så blev färgen lysande i kombination med solningen!



Kraaaaam

2011-02-15 @ 08:15:31
URL: http://livsgnistan.bloggo.nu

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback