Virrpanna och firande med bubbel

Just nu så händer det massor i vårat liv, men jag känner att jag vill hålla det till de allra närmaste ett litet tag till ♥ Jätteroligt är det, men samtidigt så är det massor som rör sig inom mig och då blir jag lite stissig. Igår till exempel så skulle A och jag städa hemma litegrann. Men som vanligt så blev jag som besatt när jag hade satt igång ordentligt. Efter ett tag var det dags för kvällen och då säger han till mig att "Älskling, jag förstår att du är väldigt inne i det där just nu, men känner du att du klarar av att avbryta så vill jag gärna äta lite kvällsmat tillsammans med dig, innan vi lägger Oss." Stackarn, säger jag bara när jag blir sån... Helt uppe i det blå och går in i det helt frenetiskt. Som tur är så känner han mig utan och innan, och vet hur han skall ta mig när jag blir sån och det är jag så tacksam för. När jag "vaknade upp" ur min "städningseufori" så lyckades jag lugna mig lite och sa Förlåt. Även om jag inte kan hjälpa det, så är det nog jobbigt. Men jag är ju sån i min natur... Jag förstår verkligen att jag är jobbig att ha att göra med när jag verkligen går in i saker så ibland. Jag sa till honom att det är OK att tycka att jag är en pina i röven när jag blir sån, även om jag inte kan hjälpa det. Och vet Ni vad det underbara svarar då? "Äsch, jag kan dig även när du blir sån. Det ingår ju bara i din charm..." Jag tror inte att det går att göra annat än att älska den underbara människan ♥

I alla fall... Det jag ville komma fram till, utan att tappa tråden igen, så är jag lite virrig just nu, för det är hur mycket som helst att tänka på. Och när hjärnan spinnar på för fullt, så blir Lena uttröttad. Samtidigt som jag är trött, så är jag superglad, lycklig och alldeles bubblig. Och jag kommer att landa snart. Det får bara ta lite tid. Tills dess så kommer jag nog vara lite virrig, men det är jag i och för sig lite för jämnan ;) Eller ja, riktigt viktiga saker som jag måste ha koll på har jag faktiskt stenkoll på med. Men ibland måste man prioritera lite, även om man inte vill... Nej, nu får jag lägga ner för nu kan jag inte avsluta här på ett vettigt sätt heller ;)

Tjillevippen! Tänkte även bjuda på ett collage av min underbara svärmor, som drog fram skumpan sist för att fira den härliga nyheten ♥ Just nu, as we speak, ligger hon och svärfar nere på beachen i Thailand. Åhh vad gott dom har det. Även om jag tycker Thailand är lite läskigt och långt borta så hade jag inte tackat nej till lite sol. Dom är oerhört saknade, men jag unnar dom det verkligen och hoppas att dom njuter lite för Oss med.

Nej... Sängen var det ja! Natti raringar ♥


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Gnistan

Den där bubblande känslan, då allt går i rapid fart, känner jag igen:)



Men jag gillar din killes svar: Jag tar dig som du är! :-) Vad hittar man såna godingar, som orkar med en när man är som man är?



Kramisar GnistAn :-)

2011-02-08 @ 14:51:25
URL: http://livsgnistan.bloggo.nu

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback