Trött på detta...

Jag vill bli frisk nu! Vet att det finns många som är sjuka för jämnan och att jag är bortskämd med att få vara frisk så mycket som jag faktiskt har turen att vara. Men denna flunsan tar verkligen kål på mig! Jag är helt slut... Jag är jättetacksam över att jag börjar få tillbaka lite röst (den försvann helt) i alla fall och att febern börjar släppa, men jag känner mig fortfarande som ett utsketet äpple och sover heeela tiden. Nu har jag i alla fall möjlighet att vila lite. Barnen är hos sina Pappor och jag blir ompysslad av min kärlek ♥ Men minsta lilla jag försöker mig till att vara vaken så måste jag sova i kapp det dubbla... Om det nu stoppar! Igår gick vi ut en pyttis för att jag bara skulle få lite frisk luft. Det rörde sig inte om mer än en kvart/halvtimma kanske, men jag var helt utslagen när vi kom in igen och sov i 4-5 timmar sen. Var sedan vaken i kanske 3 timmar och somnade sen igen och sov tills nu... Känns inte supernormalt, men jag antar att skiten måste sovas bort.

Tänker på min stackars bebis nu. Får dåligt samvete att jag inte är hos henne, men jag orkar inte. Tog hand om henne i nästan en vecka med min influensa, men nu när hon fick det med så fixar jag det inte känner jag. Känns så himla hemskt, men jag tyckte att det var rätt skönt att det var Pappahelg så jag kunde få sova. Jag vill bli av med den här jäkla skiten nu!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback