I mitt huvud

Sitter på nätet och försöker beställa biljetter till en föreställning som jag vill gå och se, men det går inge bra. Jäkla skit vägrar ladda, så jag kan inte beställa ju... Idag så är jag inte på topp känner jag! Jag är trött i kroppen och trött i själen. Mina axlar krampar till och med bara för att de är så stela, och jag vet snart inte vad jag skall göra med dom?Det är mycket som snurrar runt i mitt huvud och jag behöver få lite perspektiv på saker och ting känner jag. Jag vill vara lätt i sinnet, och just nu känner jag mig inte så lätt. Millis springer runt med sin Geckoödla som hon fick utan Åsa och Leif när dom var i Thailand. Hon älskar den ♥ Det har bara varit vi två idag nästan hela dagen. Vi har varit och träffat min underbara vän Martin, som precis har köpt ett jättefint hotell i Trollhättan. Vi en underbar efterrättstjosan av honom och det var så himla kul att se honom igen. Fick även träffa på tjejen som tagit hans hjärta med storm och som gör honom lycklig. Det var kanonkul! Martin betyder massor för mig och det är stor skam att jag inte träffat henne förrens nu, då de varit ihop i ca 1 års tid. Men men... 

Efter vi lämnar Martin, och hotellet, så drog vi vidare för att träffa min vän Stina. Med henne blev det en dag på Överby, med massa shopping, mat och trevligt sällskap ♥ Dagen har gått i ett känner jag! Tillbaka till Vara fort som attsingen och hämta upp R från skolan, Kolla över bank och försäkringsskydd till Oss alla, handla och sen hem och laga mat till familjen ♥ Stånk! Och denna stollen han ju aldrig vara lugn i kroppen, och eftersom jag har problem med rygg/axlar/nacke så blir resultatet inge bra alls. 

Nu är mina grabbar är och tränar fotboll bägge två och snart skall den lille hämtas upp. Idag har vi varit och sett över vissa viktiga moment som rör vårt hus, och jag avskyr allt pill. Är övertygad om att allt lugnar sig snart, men än så länge är det mycket. Jag känner att jag inte riktigt hinner med, och idag fick vi ett erbjudande som vi nog inte kan motstå. Och då blir Lilla mesproppen Lena förtvivlad, för att hon inte vill göra någon ledsen. Det rör sig om vår ekonomi, och vem som skall förvalta våra pengar och så vidare. Egentligen är jag rätt säker på att dom inte tar det personligt, men ändå. Jag var förtvivlad när jag skulle berätta att vi fått ett annat erbjudande. Och hon som vi pratat med först förstod verkligen det, men ändå känner jag mig lite småröten. Även om de flesta faktiskt väljer vad som är bäst för just sin familj. Och jag vet ju att hon inte går i perssonlig konkurs, utan att detta är hennes arbete... Men ja, som Ni säkert märker så rör det om i mig ändå. Jag vet att jag är mesig, men jag kan inte hjälpa det :S

Ops... Nu slutar Raz fotbollen snart, så jag måste pysa ♥



Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Gnistan

Det blir rörigt ibland & det är svårt att säga nej, även om det känns pissigt för det gör det när man inte vill såra, men du sårar ingen, du vill bara ha en trygg närvaro, så stå på dig & gå på magkänslan & inte huvudet! <3

2011-03-11 @ 07:45:13
URL: http://livsgnistan.bloggo.nu

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback